چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

انواع سرمايه گذاری در آمریکا

۳ بازديد

 

همان گونه که مطلع هستید کشور آمریکا یکی از ایده آل ترین کشورهای جهان، به مهاجرین از سرتا سر دنیا اجازه ورود به خاک خود را از روش های مختلف می دهد. یکی از پرطرفدار ترین این روش ها اقامت آمریکا از طریق سرمایه گذاری می باشد. سرمایه گذاری در املاک حقیقی، درست مثل بازار بورس است. بسیاری از کارشناسان معتقدند که بازار املاک و مستغلات در بسیاری از نقاط ایالت متحده آمریکا دارای حباب است. در ادامه به توضیح بیشتر پیرامون این قضیه می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

 

شرایط اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در آمریکا

 

در اینجا چهار گزینه برتر مهاجرت به آمریکا برای سرمایه گذاری آورده شده است.

 

1.سرمایه گذاری مرکز منطقه ای:

 

  • مزایا : پرداخت 500،000 دلار آمریکا برای یک کارت سبز، دخالت منفعل
  • معایب : پول توسط شخص دیگری مدیریت می شود.

 

 

سرمایه گذاری 500000 دلار در ایالات متحده در یک مرکز منطقه ای تأیید شده EB-5 برای مدت حدود پنج سال. در حدود 18 ماه، شما کارت های سبز مشروط به دست می آورید که شما و خانواده فورا شما را مجاز می کند تا وارد ایالات متحده شوید، می توانید زندگی کنید، کار کنید و در هر جایی در کشور تحصیل کنید و هیچ الزامات آموزشی، سن و یا زبان انگلیسی وجود ندارد. تحصیل در آمریکا یکی از برنامه های پرطرفدار مهاجرتی در میان متقاضیان می باشد.

 

 

2.سرمایه گذاری مستقیم:

 

 

  • مزایا : کنترل کامل پول
  • معایب : با پرداخت 1 میلیون دلار برای کارت سبز، مشارکت فعال مورد نیاز است، این یکی

 

کمی متفاوت از گزینه منفعل EB-5 است. این بار این فروشگاه شماست.

برای دریافت کارت سبز مشروط برای شما و خانواده خود، شما 1 میلیون دلار آمریکا در کسب و کار خود سرمایه گذاری میکنید و به طور مستقیم حداقل 10 نفر را به مدت دو سال استخدام کنید. پردازش حدود 18 ماه طول می کشد، اگرچه اگر این را با ویزای E-2 زیر ترکیب کنید، ممکن است بتوانید در عرض شش ماه به ایالات متحده وارد شوید.

 

3. انتقال شرکت بین المللی:

 

  • مزایا : راه ارزان برای دریافت یک کارت سبز
  • معایب : نیاز به پشتیبانی یک شرکت درخواست کننده دارد.

 

اگر از شرکت شما در خارج از کشور به یک شرکت وابسته به ایالات متحده منتقل می شود تا به عنوان مدیر، اجرایی یا فردی با تخصص کار کنید، شما ممکن است حق دریافت یک کارت سبز داشته باشید. به یک مدیر تویوتا فکر کنید که می خواهد یک کارخانه فرعی را اداره کند.

 

۴. ویزای کار:

 

  • مزایا : سریعترین راه ورود به ایالات متحده آمریکا برای کار
  • معایب : اقامت دائم بدون نتیجه مستقیم که کمی پیچیدگی دارد EB –5

 

اگر کشور دارای تابعیت شما دارای یک قرارداد سرمایه گذاری با ایالات متحده باشد، شما ممکن است واجد شرایط دریافت ویزای E-2 برای کار در شرکتی هستید که در ایالات متحده تشکیل می دهید. اساسا شما حامی و همچنین کارمند مهاجر هستید. الزامات سرمایه گذاری متناسب با ماهیت شرکت و بخش صنعت آن متفاوت است. در انتها، حدود 75000 دلار آمریکا می تواند آن را پوشش دهد، هرچند 200000 دلار و بیشتر می تواند چیزهایی را ارزان تر کند.

 

 https://parsradin.co/%d8%b3%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%8a%d9%87-%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d9%85%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a7/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.