پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

سفارت کانادا در استانبول

۲ بازديد

 

مراحل دریافت وقت سفارت کانادا در تمام نقاط جهان یکسان است، اما با توجه به شرایط متقاضیان ایرانی، دسترسی به برخی از سفارت‌های کانادا برای ایرانیان ساده‌تر است.

بسیاری از متقاضیان ایرانی مهاجرت به کانادا ترجیح می‌دهند شهر استانبول را برای طی کردن مراحل اخذ ویزای کانادا انتخاب کنند. سفارت کانادا در استانبول با نام VAC شناخته می‌شود. تمام مراحل انگشت ‌نگاری و چهره‌نگاری در سفارت کانادا کمتر از 1 ساعت طول می کشد، در صورتی که مسافران بتوانند از پرواز روزانه استفاده کنند، می‌توانند در اولین ساعات صبح راهی استانبول شوند و پس از انجام فرآیند انگشت‌نگاری، بعد از ظهر به ایران بازگردند.

 

نحوه دریافت وقت سفارت کانادا در استانبول

 

به منظور دریافت وقت سفارت کانادا در استانبول می توانید از طریق ثبت نام اینترنتی یا مراجعه حضوری به مرکز کنسولگری کانادا اقدام کنید. برای دریافت وقت سفارت کانادا حتما به صورت آنلاین در سایت رسمی سفارت کانادا در استانبول ثبت نام کرده و فرم مربوط به نوع ویزای مورد نیاز خود را تکمیل نمایید. پس از اینکه درخواست شما مورد بررسی قرار گرفت و تایید شد، یک نامه جهت حضور شما در سفارت کانادا در استانبول دریافت خواهید کرد، که البته تنها 30 روز از زمان دریافت ایمیل مهلت دارید که در این مرکز حضور پیدا کنید.

 

مراحل دریافت وقت سفارت کانادا در استانبول

 

برای دریافت وقت سفارت کانادا در استانبول باید به سایت VFS Global مراجعه کنید.

ویزای کانادا که به صورت یک‌بار ورود، چند‌بار ورود و ویزای 5 ساله است از طریق سفارت کانادا در استانبول قابل اخذ خواهد بود.

برای دریافت ویزای کانادا به ارائه یک سری مدارک و انگشت‌نگاری نیاز است که شما باید برای این کار وقت مصاحبه رزرو کنید. 

در روش آنلاین، تمام مدارک اسکن شده را در سایت سفارت کانادا در استانبول آپلود می‌کنیم و پس از پرداخت هزینه ویزای کانادا که تنها از طریق کارت اعتباری صورت می‌گیرد، متقاضی یک شماره پرونده و برگه انگشت نگاری دریافت می‌کند.

 

انگشت نگاری سفارت کانادا در استانبول

 

برای درخواست ویزای کانادا مانند هر سفارتخانه دیگری، باید ابتدا مرحله انگشت نگاری یا بیومتریک را طی کنید. بنابراین باید به صورت حضوری در سفارت کانادا در این کشور حضور پیدا کنید. البته تنها 30 روز بعد از دریافت ایمیل تایید، مهلت انجام انگشت نگاری کانادا را دارید و در ضمن هنگام حضور در سفارت کانادا در استانبول هم نباید رسید انگشت نگاری و اصل پاسپورت خود را فراموش کنید.

 

هزینه انگشت نگاری سفارت کانادا در استانبول

 

به طور کلی هزینه انگشت نگاری سفارت کانادا در استانبول برای هر متقاضی، 85 دلار کانادا است؛ همچنین حداکثر پرداختی در رابطه با هزینه انگشت نگاری برای خانواده 170 دلار کانادا می باشد.

 

مصاحبه سفارت کانادا در استانبول

 

اداره مهاجرت کانادا ممکن است از شما بخواهد برای انجام مصاحبه حضوری در سفارت کانادا حضور پیدا کنید. در این صورت با شما تماس گرفته می شود یا از طریق ایمیل این موضوع به شما اطلاع داده می شود. بعد از انجام مصاحبه، نوبت به مرحله پیکاپ ویزای کانادا می رسد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.